Zaloguj Zarejestruj

Logowanie

Użytkownik *
Hasło *
Zapamiętaj mnie

Załóż nowe konto

Pola oznaczone (*) są wymagane
Nazwa firmy *
Imię *
Użytkownik *
Hasło *
Powtórz hasło *
Email *
Powtórz email *

Warsaw Trade Tower (WTT) przez kilka ostatnich miesięcy był poddawany rebrandingowi, który właśnie się zakończył. Działania te oparto o ideę tzw. "employee well-being" czyli zidentyfikowanie potrzeb najemców.

Modernizacja objęła kompleksowo cały budynek, uwzględniając jego lokalizację, architekturę i prestiż. W efekcie udało się jeszcze bardziej podkreślić jego atuty oraz stworzyć nową jakość przestrzeni biurowych. Największe zmiany objęły lobby, które ma obecnie nowy wystrój: jest pełne światła i doświetlone, dzięki przeszkleniom, oraz nowocześnie wykończone. Ponadto znalazł się w nim fortepian, z którego korzystają nie tylko profesjonalni muzycy podczas regularnych koncertów, ale także pracownicy firm wynajmujących powierzchnię.

W budynku pojawiła się jadalnia z kuchnią wyposażoną w sprzęt AGD, a w bliskim otoczeniu budynku stworzono platformę dla food-trucków. Dla miłośników jazdy na rowerze przygotowaną infrastrukturę rowerową, dodatkowo najemcy mogą bezpłatnie używać dwóch samochodów elektrycznych. Metamorfoza objęła także zmianę przeznaczenia niektórych pomieszczeń - po wcześniejszej rezerwacji jest możliwość korzystania z sali aktywności i relaksu, a 35. piętro przeznaczono na eventy i konferencje. Najemcy mają także do swojej dyspozycji usługi takie, jak dwujęzyczne przedszkole, kantyna, piekarnia, kiosk, pralnia chemiczna, biuro podróży i punkt nadawczy przesyłek kurierskich. Oprócz powyższych zmian budynkowi nadano nową identyfikację wizualną i logotyp.

Jak twierdzą przedstawiciele właściciela biurowca - tak, jak wiele lat temu WTT był ikoną nowoczesności, tak obecnie wyznacza standardy w tworzeniu biur przyjaznych najemcom. Warto także odnotować, iż niedawno nieruchomość wyróżniono zielonym certyfikatem BREEAM dla istniejących budynków na poziomie Very Good.